بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 کهکشان چهارم یا همان گلگسی اس ۴ معرفی شد و همه فکر می کنند این گوشی استاندارد های سال ۲۰۱۳ میلادی در عرصه گوشی را معین خواهد کرد اما ما می خواهیم بگوییم گوشی هایی هستند که قبل از این گوشی منتشر شده اند که بهتر از این گوشی می باشند و نباید منتظر بود در اخر های این سال میلادی یک گوشی برتر از این گلگسی منتشر شود.

امروز می خواهیم صفحه نمایش گلگسی اس ۴ را با صفحه نمایش ابر گوشی سونی Xperia Z مقایسه کنیم. مشخصات هر دو گوشی با هم تقریبا یکسان می باشد و روی کاغذ این گوشی قدرت برابری دارند و نمی توان گفت که روی کاغذ فلان گوشی قوی است اما با مشاهده ی دقیق تر شاید فهمید که کدام گوشی قوی تر است.

صفحه نمایش گوشی سونی از نوع رتینا می باشد ولی گلگسی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن هر دو برابر است. در ادامه ی مطلب عکس هایی از صفحه نمایش دو گوشی کنار هم قرار می دهیم تا شما بهتر تفاوت کیفیت انها را ببینید.

اولین عکس را می بینیم.

gsmarena_0012 گوشی گلگسی چهارم در سمت راست قرار دارد و گوشی وسطی گلگسی سوم می باشد و گوشی سمت چپ ، اکسپریا زد می باشد. اگر عکس را بزرگ تر بکنید ، خواهید دید که کیفیت تصاویر در دو گوشی کناری بسیار بالاست اما وضوح گلگسی چهارم حتی از گلگسی سوم هم کمتر است چه برسد به اکسپریا زد که در این عکس همانطور که می بینید ، بهترین تصویر را نشان می دهد.

 gsmarena_009در این تصویر نیز عکس های سمت راست مال گلگسی چهارم و عکس وسطی مال گلگسی سوم و عکس چپی مال اکسپریا زد است. همانطور که می بینید ، تصویر گوشی اکسپریا بسیار زیباتر و وضوح بیشتری دارد و قابل مقایسه با گوشی های گلگسی نمی باشد و حتی تصویر گلگسی چهارم تاریکتر از تصویر گلگسی سوم می باشد و تنها جزئیات بهتری به علت رزولوشن بالا دارد.

پس می توان نتیجه گرفت که گلگسی جدید هرچند در مورد دیگر مشخصات مثل پردازنده و سرعت ، در حال حاضر برتر باشد ، اما در مورد صفحه نمایش ، خیلی عقبتر از گوشی های حال حاضر بازار می باشد. البته لازم به ذکر است در حال حاضر گوشی HTC one از روی مشخصات و روی کاغذ بهترین صفحه نمایش را دارد و از اکسپریا زد نیز بهتر است در نتیجه گلگسی چهارم در جنگ صفحه نمایش ها در همین اول راه شکست خورده است!


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 اسفند 1391 ] [ 23:1 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: